Szerencsére nem túl gyakori eset, de előfordul, hogy a bankautomata nem adja vissza kártyáját. Mi a teendő ebben az esetben? Sajnos ez hasonló, mintha ellopták volna, mert a legtöbb esetben ilyenkor is le kell tiltani a kártyát, és újat kell igényelni. Ez azért bosszantó, mert az esetek nagy többségében nem a kártyabirtokos hibájából nyeli el az ATM a bankkártyát.
Sajnos bármikor előfordulhat, hogy az ATM nem adja vissza bankkártyáját. Ebben az esetben azonnal hívja a bankautomatán feltüntetett bejelentő, segítségkérő számot, ami az ATM üzemeltetőjéhez fog érkezni.
Ha az ATM-nél levő bankfiók még nyitva van, érdemes onnan is segítséget kérni. Ha viszont a bankfiók már zárva tart, a kártyakibocsátó bank telefonos ügyfélszolgálatát kell hívni, ahol bankkártyájával kapcsolatos ügyintézésre éjjel-nappal van lehetőség.
Az utóbbi időben nagyon megszaporodtak az ATM-es visszaélések, ezért ilyen esetben azonnal tiltsa le bankkártyáját. Egyes bankok a tiltás díjának felszámításakor mérlegelik a kártya elnyelésének körülményeit. Amennyiben a kártyát az ATM technikai okok miatt nem adta vissza, a bankkártya letiltásával, és pótlásával járó költséget a kártyabirtokos bejelentése alapján utólag jóváírják.
A hitelmax.hu a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmaz melyek a számítógépén tárolódnak, az adatkezelési tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről, melyeket a honlap használatával Ön elfogad és tudomásul vesz. Részletek...