Március 2-án elindult az Azonnali Fizetések Rendszere (AFR) a mobilszám, e-mail cím vagy adószám, adóazonosító jel segítségével indított utalás lehetőségével együtt. A 10 millió Ft alatti, elektronikus úton indított egyedi belföldi forintátutalások 5 másodperc alatt teljesülnek az év 365 napján 0-24 óráig hétvégén és ünnepnapokon is. Az ügyfeleknek nem kell külön kérniük a bankszámlájukról indított, pár másodpercen belüli utalást, ez automatikus a privát felhasználóknál.
Az azonnali fizetési rendszeren keresztül azonnali átutalás másodlagos számlaazonosító megadásával is indítható, amihez bankszámlaszám megadása nem kell. Ehhez szükséges, hogy a kedvezményezett a bankszámlájához másodlagos számlaazonosítót regisztráljon a számlavezető bankjánál. Másodlagos számlaazonosító lehet: mobiltelefonszám (amely tartalmazza valamely EGT-tagállamra, mint földrajzi területre utaló országkódot), e-mail cím, vállalkozás esetén annak adószáma, lakossági ügyfél esetén a saját adóazonosító jele.
A fizetési kérelem egy olyan szolgáltatás, amellyel a kedvezményezett jelzi a fizető fél felé, hogy pénzösszeget vár tőle. A fizetési kérelem alapján azonnali átutalás teljesítésére akkor kerül sor, ha a fizető fél jóváhagyja a fizetési kérelmet. A fizetési kérelem benyújtása a fizető fél számára nem jelent automatikus fizetési kötelezettséget.
A hitelmax.hu a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmaz melyek a számítógépén tárolódnak, az adatkezelési tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről, melyeket a honlap használatával Ön elfogad és tudomásul vesz. Részletek...